Kära bloggen...

Hej kära bloggen
Idag började dagen med att skjutsa min mamma och min morbror till min mormors grav så dom fick tända ljus och sånt, det var mycket fint och trevligt, jag hade på mej en svart jacka och jeans, det var väl då "dagens outfit" ;)
Sen kom jag hem och kollade min blogg, ingen hade läst om vad jag hade gjort på dagarna än.. Men det kommer väl snart hoppas jag *fniss*
Efter det åkte jag till badhuset och simmade, jag kom in på pappas kort fast det inte är mitt ;) *hi hi* jag badade bastu och simmade länge, det var skön..........t
Sen när jag kom hem så var det matdags då åt jag spaghetti och nån svampsoppa till det var gott SOM FAAAAN!!!!
Nu sitter jag hos "The Chef" och vi pratar känslor och lyssnar på sorlig musik, men vi har trevligt ändåååå
-
Cha cha bloggen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0