När fan ska the sims ge upp?

Asså the sims ger fan aldrig upp dom spottar ur sej 3 olika spel, och sen typ 10 expansioner till dom också där man får typ... en ny möbel.. eller kan ha husdjur.... kan ligga med varandra och massa annat trams!!!
The sims 1 var ett bra spel, sen gick det bara utför
det här vet jag inte ens vad som var så speciellt med det
Jag tror att det var i det här man kunde ligga med varandra i..
Här börja det balla ur helt!





Makin' magic liksom..... vafan??!! vem köper detta? och alla dessa vara bara the sims 1!! det kommer mer flippat trams som småtjejerna och alla homosexuella köper.
För här kommer fortsätningen på succen the sims 2!!



Med alla obligatoriska uppföljare, fett nice att kunna plugga liksom gå runt i toga med en slips knuten runt midjan, för man bryr sej inte.. man är liksom en fucking "student" då gör man galna saker som att äta pizza on the go
The sims Masmagasinet versionen! förmodligen det enda som är mer fail än i verkligheten.
Här kom den. FAAAAN VA NICE att kunna ha en hund eller katt att ta hand om det här måste jag köpa.
Det var säkert jul när dom släppte det här spelet.
Behöver inte säga nått...
Hittade inte nån bättre bild på detta makalösa påhitt
Limited edition ska det vaaaa ;)
The sims 3 var faktiskt helt okej, inget överdrivet fjant osv, typ lika bra som det första the sims!
Fast det är ju klart att ett bra spel måste ha expansioner!!!
Detta vet jag inte ens vad det handlar om, har dom jobb i det här eller? jag menar jobb kunde man ju redan ha!! man kanske kan ha fler jobb? :/

Och till sist.. The sims medeltien.... MEDELTIDEN!!! detta är nog beviset på att dom borde sluta göra the sims spel och alla på Maxis borde pensioneras. Fast det dröjer nog inte länge förens det kommer typ "the sims RYMDFÄRD!!" eller nått



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0