Saker som irriterar mej

1,Folk som går i rulltrappor och ska trängas.
2,Folk som står i vägen när jag har bråttom och går i rulltrappan
3,Folk som säger jättefel och blir arg när man rättar dom, visst du får väl prata som ett mongo om du vill.
4,Folk som inte blinkar när dom ska svänga i trafiken
5,Gubbar som ska krysta fram en dialog med en i bastun på badhuset, oftast handlar det om nått ointressant som     händer i kristinehamn, tex va jobbigt det är för pensionärer
6,Folk som frågar saker som dom egentligen fullständigt skiter i, fast det gör jag själv ibland så..
7,Mej själv.
8,Att Morgan Freeman alltid ska spela Gammal och vis, eller så är det synd om honom på nått sätt (sant)
9,Anna Book för att hon är känd för att hon är tjock och är därför en "stark människa"
10,Äckliga hipsters som har med sej sina systemkameror ut på krogen som en accesoar, också kan dom typ hälften av alla funktioner på kameran
11,folk som tar "fina bilder" på naturen och säger att dom är "Fotografer"
12,Folk som har bråttom överlag, inte deras fel att dom har bråttom kan inte bara låta bli att irritera mej på dom
13,Folk som säger till en att man inte borde röka för det är farligt, typ som att jag inte visste det.
14,Folk som ger ett seriöst svar på nått som uppenbarligen är ett skämt, eller tar illa upp typ "så brukar jag inte alls säga!" eller liknande
15, Folk som tar fula bilder och lägger upp på facebook och tycker dom är skitcoola, tex en tjej som står i ett träd och är lite konstnärlig, och sen skriver typ "Foto: Mattias björn" eller nått typ som att Mattias björk är stolt över det fotot.
-
Listan fortsätter säkert, men kommer inte på mer nu,
återkommer och fyller i den när jag kommer på mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0