Satt och åt mat..... blev plötsligt mycket upprörd

Jag blir så förbannad ibland på Kalle anka och dess orealistiska påståenden... Som här tex.. "För att slippa betala hyra har han skuldsatt sej resten av livet" För det första, vafan har Kalle för KUK-jobb om han är skuldsatt resten av livet för 100.000kr jag menar, med även det allra sämsta jobbet tjänar man väl lätt 100.000kr på ett år, om man inte lever i Afrika eller nått. Men oavsett så lär ju stackars kalle kunna betala av huset han köpt på lätt 3-4 år vilket är jävligt snabbt för ett jävla HUS!!
Och jag kan förstå att Kalle inte fattar det men borde inte knattarna som alltid annars verkar så smarta och klipska kunna dra samma slutsats som jag? istället för att fucka ur helt och bara "BINGO KALLE!!!" och stå och tissla och tassla om honom.
Och vafan Håller knatten med blåa hatten på med i ruta 3? Är det där en normal reaktion? att luta sej in i magen (tror jag iaf att det är) på nån, i en jävla 40graders vinkel?
Så irriterande...

Kommentarer
Postat av: Karstenkatarina

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-05-14 @ 16:26:22
URL: http://karstenkatarina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0