Ta itu med bloggen?

Nej fan, tycker att den här bloggen har blivit så opersonlig och tråkig på sistone, så jag tänkte för mej själv att jag skulle på allvar ta itu med det här med bloggandet så den blir lite större och mer JAG! :) så jag efter många om och men fick jag tag på kissies nummer (genom en kompis i sthlm säger inte vem), (hon är en sjukt bra bloggare) så ringde henne och frågade henne om lite tips osv på hur jag ska få min blogg bättre, hon sa att oftast så får man mer läsare om man har mycket bilder och ritar i paint på bilderna själv, så det blir lite roligt liksom.... så jag tänkte försöka testa det lite och se hur det går :)
Så här får ni en bild på mej och brorsan när vi softar på sannagatan, det regnade som fan där inne men vi tog det lungt under paraplyet ist och drack kokosdrinkar, jag har solglajjor på mej men min brorsa skafan alltid spexxa till det och kör piratlappen ist, Han är ju inte bög eller så han är bara så jävla galen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0